Greetings from the US
+2
Pilatus13
luckykismat86
6 participants
Page 1 sur 1
Greetings from the US
Hello new owner of the cv3. I call it the green dragon. Waiting on windshield, shad 36 side bags and 58x top boxes.
luckykismat86- Confirmé
- Messages : 11
Goncalo aime ce message
Re: Greetings from the US
Whow ! Pas de site dédié au CV3 chez l'Oncle Sam ??
Alors, bienvenue chez nous.
Alors, bienvenue chez nous.
Charly06- Vitaminé
- Messages : 389
Re: Greetings from the US
Bonjour ,
Je sais pas ce qu'on va pouvoir t'apporter de plus qu'un forum US .
Bienvenue sur le forum
Je sais pas ce qu'on va pouvoir t'apporter de plus qu'un forum US .
Bienvenue sur le forum
Pappy Boyington- Admin
- Messages : 1813
Re: Greetings from the US
I have not found a US forum for the CV3 yet. Mainly here for information and see if I can provide anything new. Parts in the US are extremely limited since the CV3 has only been here for about 3 months, I actually bought the first one a shop had. Only a hand full of shops sell them along the entire east coast. It is so much fun though. I am an avid motorcycle rider no stranger to two wheels. Looking forward to learning and thanks for having me.
luckykismat86- Confirmé
- Messages : 11
Re: Greetings from the US
Le scooter est nouveau donc même pour nous , tout est encore difficile d'accès.
Mais nous commençons à avoir une bonne expérience sur les petits défauts de la bête. Car oui elle n'est pas parfaite mais nous saurons y répondre si tu as des soucis .
Par contre nous sommes intéressés de ton suivis car il est fort probable, par exemple , que la cartographie d'injection , ne soit pas le même que la nôtre .
En effet les normes pollutions ne sont pas les mes que celles en Europe et possible que ton scooter soit moins bridé que le nôtre .
Un échappement plus libre ? Une puissance supérieure ?
A suivre .
Mais nous commençons à avoir une bonne expérience sur les petits défauts de la bête. Car oui elle n'est pas parfaite mais nous saurons y répondre si tu as des soucis .
Par contre nous sommes intéressés de ton suivis car il est fort probable, par exemple , que la cartographie d'injection , ne soit pas le même que la nôtre .
En effet les normes pollutions ne sont pas les mes que celles en Europe et possible que ton scooter soit moins bridé que le nôtre .
Un échappement plus libre ? Une puissance supérieure ?
A suivre .
Pappy Boyington- Admin
- Messages : 1813
Gill du 34 aime ce message
Re: Greetings from the US
I can not speak to the differences. I have looked but have been unable to find any official documentation. I would imagine there are some though minor differences in emissions control. I think with all stock I go 0-60mph in around 6 seconds.Pappy Boyington a écrit:The scooter is new so even for us, everything is still difficult to access.
But we are starting to have good experience with the beast's small flaws. Because yes it is not perfect but we will be able to answer it if you have any concerns.
On the other hand, we are interested in your follow-up because it is very likely, for example, that the injection mapping is not the same as ours.
In fact, pollution standards are not the same as those in Europe and your scooter may be less restricted than ours.
A freer exhaust? A higher power?
To be continued .
I took would be interested in the differences. Currently the DNA air filter is stuck at customs.
luckykismat86- Confirmé
- Messages : 11
Gill du 34 aime ce message
Page 1 sur 1
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
|
|